Nog maar 1 week! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ErikMarryPieterElineMartijn SchipperSteenwijk - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ErikMarryPieterElineMartijn SchipperSteenwijk - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week!

Blijf op de hoogte en volg ErikMarryPieterElineMartijn

25 Mei 2016 | Nederland, Dordrecht

Vandaag is het woensdag. En we vertrekken ook op woensdag. Dat betekent dat het nog maar 1 week is voor dat we vertrekken. De afgelopen weken stonden in het teken van de voorbereidingen voor deze reis. We hebben veel inentingen en stempels gehaald; veel kleren gekocht en zelfs wat andere rijbewijzen bij de ANWB gehaald. Maar nu zijn we er helemaal klaar voor! Alhoewel... we moeten natuurlijk onze koffers nog pakken, maar dat komt wel.

Volgende week woensdag, 1 juni, vliegen wij om 10.25 met vlucht KL591 naar Afrika. En voor de oplettende lezer: dat is inderdaad een vlucht naar Johannesburg. Daar komen we 's avonds laat aan. De volgende ochtend vliegen we met vlucht SA074 naar Windhoek en gaat ons groot avontuur beginnen!
Mocht je ons echt niet kunnen missen: op 23 juni komen wij met vlucht KL592 weer terug in Nederland ;).

Wij gaan ervan genieten en we hopen jullie ook een beetje door onze verslagen! Tot snel!

P.S. Het is en blijft Afrika, dus we kunnen helaas niet garanderen dat we overal internet hebben en verslagen kunnen plaatsen...

• 25 Mei 2016 - 10:12

Henny:

hele fijne reis erg leuk om het te volgen

• 25 Mei 2016 - 10:57

Danielle Smits:

Een hele fijne reis gewenst met elkaar. Kom veilig weer thuis.

• 25 Mei 2016 - 10:57

Marja Post:

Een hele goede reis allemaal! Groetjes Bouw en Marja

• 25 Mei 2016 - 11:14

Wilmy Alderliesten:

Een super mooie reis vol avonturen en indrukken voor het leven gewenst...!

• 25 Mei 2016 - 13:53

Marijke:

Ik wens jullie een heel goede reis en en behouden thuiskomst.
    Ik hoop jullie avonturen te volgen.

• 25 Mei 2016 - 20:12

Marjo Neven:

een heel goede reis en een mooie tijd in Namibie!

• 29 Mei 2016 - 16:11

O&O:

Met elkaar een fijne reis toegewenst en behouden thuiskomst.
    Wij hopen de reis te volgen. O&O